top of page
Search
  • ILIAS GAROUFALAKIS

Το State Department προειδοποίησε τη Ρωσία να μην τερματίσει το έργο του Radio Liberty*


© AP Photo / Luis M. Alvarez Το κτίριο του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον - RIA Novosti, 1920, 29.04.2021. ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ, 29 Απριλίου - RIA Novosti. Το State Deoartment υποσχέθηκε να απαντήσει στην πιθανή διακοπή του έργου του χρηματοδοτούμενου από τις ΗΠΑ Radio Liberty*, το οποίο αναγνωρίζεται ως ξένος πράκτορας στη Ρωσία.


 

"Εάν η ρωσική κυβέρνηση συνεχίσει τα βήματα για το βίαιο κλείσιμο του Radio Liberty/Radio Free Europe*, θα απαντήσουμε", δήλωσε ο Price. Κατηγόρησε τη Ρωσία ότι είναι "μισαλλόδοξη" απέναντι στις εξωτερικές απόψεις. Την προηγούμενη ημέρα, ο Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Άντονι Μπλίνκεν δήλωσε ότι συζήτησε την κατάσταση με τον ραδιοφωνικό σταθμό, ο οποίος είχε δυσκολίες στη λειτουργία του στη Ρωσία, με τον Ρώσο υπουργό Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ- ο υπουργός Εξωτερικών δεν ανέλυσε πώς κατέληξε η συζήτηση. Νωρίτερα, η υπηρεσία Τύπου της Roskomnadzor δήλωσε στο RIA Novosti ότι το συνολικό ποσό των προστίμων που επιβλήθηκαν στο Radio Liberty* για τη μη επισήμανση των μέσων ενημέρωσης ως ξένων πρακτόρων ξεπέρασε τα 53 εκατομμύρια ρούβλια. Εκπρόσωποι του RFE/RL* προσέφυγαν στο Περιφερειακό Δικαστήριο Tverskoy της Μόσχας κατά 150 αποφάσεων του ειρηνοδίκη. Σύμφωνα με το νόμο "Περί μέσων μαζικής ενημέρωσης", όπως υπενθύμισε νωρίτερα η Roskomnadzor, το υλικό των ξένων μέσων ενημέρωσης που εκτελούν χρέη ξένου πράκτορα πρέπει να διανέμεται στη Ρωσία με τις κατάλληλες ενδείξεις. Αυτός ο κανόνας έχει ως στόχο να ενημερώσει τον Ρώσο αναγνώστη ότι το υλικό που διαδίδεται από τα μέσα αυτά επιδιώκει τα συμφέροντα άλλων κρατών. Το RT America περιλαμβάνεται στον κατάλογο των Ηνωμένων Πολιτειών με τους ξένους πράκτορες - το Υπουργείο Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών έθεσε το τηλεοπτικό κανάλι εκεί το 2017 βάσει του νόμου του 1938. Ταυτόχρονα, πολλά άλλα ξένα κρατικά μέσα ενημέρωσης, όπως το βρετανικό BBC, το κινεζικό CCTV, το γαλλικό τηλεοπτικό κανάλι France 24 και ο γερμανικός ραδιοφωνικός σταθμός Deutsche Welle, δεν είναι εγγεγραμμένα ως τέτοια. Στη συνέχεια, το RT στερήθηκε τη διαπίστευσή του στο Κογκρέσο των ΗΠΑ. Οι συνεργαζόμενες εταιρείες του Sputnik USA συμπεριλήφθηκαν επίσης στον κατάλογο των ξένων πρακτόρων. Σε απάντηση στις ενέργειες των ΗΠΑ, το Ρωσικό Υπουργείο Δικαιοσύνης πρόσθεσε ορισμένα προγράμματα του Radio Liberty* στο μητρώο των ξένων πρακτόρων μέσων ενημέρωσης το 2017. Αποτελούν μέρος της εταιρείας μέσων ενημέρωσης Radio Free Europe / Radio Liberty*, η οποία με τη σειρά της χρηματοδοτείται από το Κογκρέσο των ΗΠΑ. * Το Radio Liberty και τα περιφερειακά προγράμματά του, το τηλεοπτικό κανάλι "Present Time", καθώς και πολλά άλλα παραρτήματα του RFE/RL περιλαμβάνονται στον κατάλογο των ξένων πρακτόρων μέσων ενημέρωσης στη Ρωσία.



https://ria.ru/20210429/gosdep-1730592862.html



102 views0 comments

ความคิดเห็น


Post: Blog2_Post
bottom of page